The new official Puteri 11 RA website is :

http://www.puchongputeri11.org/

Please update your bookmarks.

Friday, August 10, 2012

Makluman Pengoperas​ian Bilik Gerakan Sempena Musim Cuti Perayaan Aidil Fitri

Untuk makluman, sempena ketibaan musim cuti perayaan Hari Raya AidilFitri 2012, MPSJ telah mengaktifkan Bilik Gerakan Kecemasan dan Bencana Alam MPSJ bermula 17 - 26 Ogos 2012 (Jumaat - Ahad) yang beroperasi 24 jam.

Bilik Gerakan ini berfungsi untuk menguruskan aduan-aduan perkhidmatan kritikal MPSJ, Kecemasan dan Bencana Alam. Selain itu, ia juga berfungsi untuk menerima dan menyelaras maklumat kepada agensi-agensi berkaitan sekiranya berlaku sesuatu kecemasan atau kejadian bencana alam.

Maklumat lanjut Bilik Gerakan adalah seperti berikut:-

Nombor Talian : 03-8024 7700

Alamat : Bilik Gerakan MPSJ, Aras 1, Bgn MPSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya.

Sepanjang tempoh cuti perayaan tersebut, MPSJ turut menugaskan Pegawai Penyelaras bagi memudahkan komunikasi diantara MPSJ dan agensi-agensi kerajaan dan keselamatan yang lain di dalam memberi, melaksana dan menyelaras bantuan-bantuan kecemasan.

Dilampirkan disini sesalinan senarai nama dan nombor talian Pegawai Penyelaras tersebut untuk rujukan dan tindakan.

Sekian, terima kasih.

Best rgds,

Mandy  Ooi

No comments:

Post a Comment

Visitors to this blog are reminded NOT to post any comment which is indecent, obscene, false, menacing or offensive in character with intent to annoy, abuse, threaten or harass any person. Do Not post any comment which is religious sensitive, political ideology, racist, seditious and discriminatory. The blog moderator may delete any comment which goes against these rules.

Note: Only a member of this blog may post a comment.