The new official Puteri 11 RA website is :

http://www.puchongputeri11.org/

Please update your bookmarks.

Tuesday, September 4, 2012

KES 100226 – Aduan Terhadap MPSJ

Our Ref: PHGRIV/AUG/2012
Yr. Ref: BPA.600 – 1/2/35/100226

Puan Athirah Bte. Muhammad
Biro Pengaduan Awam
Pejabat Negeri Selangor
Jabatan Perdana Menteri

Salam Sejahtera Puan Athirah,

KES 100226 – Aduan Terhadap MPSJ

Dengan segala hormatnya, kami  ingin menjemput Puan untuk menghadiri mesyuarat antara pemaju, MPSJ dan kami pada 6 September, 2012 di Bilik Mesyuarat Kenanga, Aras 1, MPSJ, Subang Jaya pada pukul 9.30 pagi.

Kehadiran pihak Puan adalah amat penting kepada kami kerana kami percaya bahawa MPSJ akan melayankan kami secara adil and saksama.

Disamping itu, kami juga percaya bahawa dengan kehadiran pihak Puan kami berasa lebih yakin bahawa jawapan yang akan diberi oleh En. Hazman, Timbalan Pengarah Perancangan adalah lebih telus dan adil kepada kami terhadap kelulusan projek Puteri Hills yang telah diberikan kepada Pemaju tanpa pendengaran awam dan tanpa pengetahuan kami selama ini.

Kami mengucap jutaan terima kasih keatas perhatian Puan dalam perkara ini dan menempah hak kita sebagai pembayar cukai dan pihak kepentingan.

Yang benar,


Alice Choo
Pengerusi

c.c.  Cr. Chang Kim Loong
        YB Gobind Singh
        YB Teresa Kok
        

No comments:

Post a Comment

Visitors to this blog are reminded NOT to post any comment which is indecent, obscene, false, menacing or offensive in character with intent to annoy, abuse, threaten or harass any person. Do Not post any comment which is religious sensitive, political ideology, racist, seditious and discriminatory. The blog moderator may delete any comment which goes against these rules.

Note: Only a member of this blog may post a comment.